Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

maanantai 20. kesäkuuta 2011

olenko siltikin pessimisti kun vaikee kirjottaa vaan positiivista?

Aattelin tänään kirjoittaa 3 positiivista asiaa tästä päivästä. Mut jotenkin se tuntuu hieman tylsältä. Jos kirjotan eka positiiviset ja sit negatiiviset? Kai mä niin voin tehä kerran tää on mun blogi:) Ja myös koska tuntuu et tää on myös hyvä paikka minne purkaa ne ajatukset.

1. Herättiin koko perhe vasta klo. 9.15 :)
2. Kävin hakemassa kulmakonditoriosta ihanan kanafetasalatin, nam, jonka sain nauttia rauhassa kun mieheni ja Joona ovat kyläilemässä:)
3. Sain vaihdettua mun pimeän neuvola tädin mukavaan uuteen:)

Ja sit ne negatiiviset,

1. Mulla on ollut yli viikon kestävä flunssa joka tuntuu et vaan pahenee..
2.Mun maha kasvaa nyt niin kovaa vauhtia, et oikeesti tunnen et nahka ei kerkee mukana. Ihan sellanen olo et kohta halkeen:) Ja huom viikkoja vasta 18:/
3. Yritin tänään ostaa uutta puhelinta keravalta. Mutta kaikki kännykkä kaupat oli mennyt kiinni ihan sika aikasin. Joten saan vielä muutaman kerran menettää hermoni nykyiseen puhelimeeni.

2 kommenttia:

  1. Men nu orkar ändå tänka på de positiva också :) Jag orkade inte. Eller kanske tänker jag på några men jag får inte dom uppskrivet...

    Grattis för nya rådgivningstanten! Vem hade du förr, vem har du nu? ;)

    VastaaPoista
  2. hej, jag kan berätta nångång då vi ses:) is inte mållaa nån här;) hon börja med C bokstav och fick nu Outi:D och är så mycket nöjdare:)

    VastaaPoista