Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

lauantai 12. maaliskuuta 2011

suvilassa sairastellaan!

Mun loma alkoi eilen. Ihan mieletön fiilis. Ollut ihan hullun stressaavaa töissä. Tuntuu niin ihanalta jäädä talvilomalle. Vaikka en vielä tajuakkaan kunnolla että olen lomalla.
Yksi miinus on että Suvilassa sairatetaan tietysti heti kun loma alkoi. Ja mä kun niin olisin halunnut lähteä hius messuille:( . Noh ehkä huomenna? tai ens vuonna....
Joonalla on kova kuume ja yskä, joten aika vähäiselle on jääneet nuo yöunet. Niin Joonalla kun minulla ja minun miehelläni. Käy niin sääliksi kun toinen on nyt 2 päivää yskinyt ihan taukoamatta:(.. Mietin et pitäisikö mennä lääkäriin, mut ehkä nyt katotaan vielä yksi yö ja sit jos kuume ei lähe laskuun niin sit lekurille. Joonalle jotenkin aina menee suoraan pöpöt keuhkoihin kun joku flunssa iskee.. Eikä sille oikein sit mitään voi tehdä? Vai voiko? Kaipaisin nyt hyviä neuvoja muilta vanhemmilta miten  yskää voisi hellittää? Tuntuu et melkein kaikkea on kokeiltu mutta kertokaa ihmeessä mikä on auttanut teitä?

2 kommenttia:

  1. Voi harmi! Höyryhegityksen oot varmasti kokeillut eu tule oikein muuta mieleen. Mulla oli kanssa Lenni ja Onni täällä ja Onni oksensi kun yski niin hirveästi...se ainakin näytti helpottavan. Huh olipa aikoimoinen meno tekee hyvää saada realiteetti-terapiaa välillä mitä on olla pienten kanssa. Nostan kyllä hattua kaikkien pienten lasten vanhemmille on aika vaativa elämänvaihe...iso lämmin halaus sulle ja pikku-potilaalle koittakaa jaksaa (:

    VastaaPoista
  2. ihan muutamat kirjoitusvirheet tuli (; heh

    VastaaPoista