Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

``pamahtanut liikuntaan``

Tänään me ostettiin uusi mp3 soitin. Ja mä lähin lenkille ja kuuntelin musikkia täysillä . Matkalla mietin miten minä ja mieheni ollaan ``pamahdettu liikuntaan``. Ja mua alkoi naurattaa:) 
Meidän perhe, tai sanotaan nyt mun isä on aika ``huumori heikki`` jos nyt niin voi sanoa. Hän aina puhuu siitä miten pamahdetaan uskoon, pamahdetaan paksuksi y.m. Miehelläni oli aina hauskaa tälle kun tavattiin. Koska samat lauseet ovat tarttuneet sitten minullekkin..
Noh kuitenkin tuntuu kivalta että me ollaan löydetty yhteinen harrastus,  ja puheen aihe. Joskus lenkkeiillään yhdessä ja joskus erikseen:)
Lenkillä ehtii myös tyhjentää ajatukset, ja mulle tuli mieleen että nytkö musta on tullut vanha? On sunnuntai ja meidän päivän ohjelma on ollut tämä: aamulla menimme ruoka kaupoille klo 12.00 heti kun kaupat aukesivat, sitten tulimme kotiin söimme lounasta minä menin sauvakävelemään, mieheni meni lenkille ja illalla meille tulee ruoka vieraita.  Sinäänsä tosi kiva sunnuntai mutta, tulipavaan mieleen että ollaanko tulossa vanhaksi;D? 5 vuotta taaksepäin niin makasimme joka sunnuntai krapulassa ja katsoimme telkkaria koko päivän:)
Lopukisi mun on vielä pakko mainostaa ruokaa jota mieheni tekee meille illalliseksi, munakoisokeittoa , ossobukoa ja sahrami risottoa ja vieraamme tuovat jälkkäriä:) nam mulla on jo vesi kielellä. 
Vaikka kuntoilemme niin emme ikinä aio luopua hyvästä ruasta:) Ja kohta minä pääsen miettimään illan kattausta:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti