Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

perjantai 25. maaliskuuta 2011

MÄ HALUAN!

Tää unelmoi että olo olisi kun tossa kuvassa ja mikesi kotikin. Meillä on aina niin, hillittyjä värejä ja rauhallista. Joskus tekisi mieli repästä, ihan niinkuin tossa kuvassa.  Mä oon niin kurkkuuni myötä tätä sairatelua. Ja eniten pelottaa et kun ja jos tulen joskus terveeksi niin TOIVOTTAVASTI EI Joona vielä sit tule kipeeksi uudestaan. Koska sitä en tiedä miten selittäisin mun asiakkaille, taikka mun työkavereille. Kun on mun vuoro jäädä himaan tällä kertaa, eikä mun mieheni.
Tule siis, kevät, aurinko, ja kukat! Mä HALUAN TULLA TERVEEKSI! Ja vaikka olen kipeä,  ja en jaksa kun korkeintaan istua tän typerän tietokoneen äärellä, niin mun mieli tahtoisi tehdä niin monta asiaa, kuten:
-sisustaa
-Laittaa kasvamaan yrttejä, kukkia, tomaatteja.
-En kai vielä sanonut et haluun töihin;)
-Haluan heittää talvitakit kellariin!
-Haluan päästä kattomaan siskon vauvaa jota minulla on niiin ikävä!
-Haluan saada vahauksen, jalkahoidon ja kasvohoidon.
-Haluaisin kiertää kirppiksiä.
-Tehdä hyvää ruokaa
-Leipoa
-Oppia miten ei kirjoteta HUONO SUOMI:D
-Oppia miten lopettaa tän ruikuttamisen
-Mennä laskettelemaan
-Tavata ystäviä, perhettä, tulen mökki höperöksi, (ei kai sitä huomaa).
- Ja haluaisin että olisin niin terve että jaksaisin leikkiä Joonan kanssa enkä olla sohva peruna äiti!
-Mennä crossaamaan ja salille
- Ja lopuksi haluaisin olla miljonääri:)  (sillä mieheni laittoi lotto rivin tulemaan viikonlopuksi. Joten eihän sitä tiedä jos olen bahama saarilla sunnuntaina)
Noh ainakin on paljon odotettavaa, ja se tarkoittaa aina sitä että on loppujen lopuksi aika onnellinen kun on jotain mihin katsoa eteenpäin! Kunhan vielä oppisi täysillä nauttimaan tästä hetkestä, eikä huomisesta. Se taisikin olla mun uudenvuoden lupaus, mutta mulla on näköjään vielä jotakin oppitavaa sen suhteen;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti