Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

torstai 24. maaliskuuta 2011

Aina huono omatunto

Uusi viikko alkoi taas vaihteeksi flunssalla. Ei tällä kertaa Joonalla mutta mulla ja mun miehellä.
Mulla alkoi maanantaina. Eilen olin vielä töissä, kun ei kerran ollut kuumetta. On se kumma mikä juttu se on ettei anna itselleen aika sairastaa, vaan koska ei ole kuumetta? Mut tänään päätin silti jäädä himaan koska olen sellaisessa räkä taudissa et oksat pois. Saan, niistä joka toinen minuutti, liioittelematta.
Vein tänään Joonan päiväkotiin, siitäkin mulla on huono omatunto. Kun molemmat ollaan kotona. Mutta ajattelin et jos sais kunnolla levättyä. Ja toisaalta en ole kauheasti kenellekkään seuraksi.
Mut on se kumma juttu et aina pitää olla huono omatunto kaikesta, siitä ettei mennyt töihin kun ei ole kuumetta. (Vaikka olen aina kaikille ekana paasaamassa siitä että se ei ole mikään mittari siitä että onko kipee).
Ja aina sitä potee sitä ``huono äiti`` kun vie lapsen hoitoon vaikka on ite kotona.
Mut okei nyt mun mies haluu tietokoneelle jotta me voidaan alkaa kattomaan leffaa. Joten tämä houraileva räkäposki lopettaa ruikuttamisen ja menee lepäämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti