Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

maanantai 10. lokakuuta 2011

Viime viikko oli maalausta, maalausta, ja maalausta.

 Viime viikko meni nopeasti. Eka mulla oli se hurja maalaus urakka ja sit vielä viikonloppuna meillä oli aika paljon porukkaa kahvittelemassa kun tämä mamma täytti taas vuoden enemmän. Koska mulle nyt ei viime viikkona niin paljoa tapahtunut josta voisin kertoa, niin näytän ennemmin kuvilla mitä olen touhuillut!
Meidän kellari on tosiaan vielä remppaamatta, mutta koska mulla on ollut aikaa  niin aloin vähän maalailemaan.
Tätä tilaa on vähän vaikeata kuvata, koska on niin pieni, ja mulla ihan surkea kännykkä kamera. Mutta olen tyytyväinen loppu tulokseen ja se lienee tärkeintä?!
Suihkun ja saunan ovet maalasin mustaksi.
Sauna ennen.
Sauna valmiina
Mä nyt innostuin tosta mustasta, joten kaikista ovista tuli mustat:)
Nyt taidankin pitää pienen tauon maalaamisen suhteen. Ei haittaisi yhtään vaikka tulisi yksi tylsä päivä välissä. Masun asukki tykkäsi kieltämättä vähän kyttyrää kun mamman kroppa ``stressasi``, mutta nyt olen niin iloinen ja tyytyväinen. On niin ihana fiilis kun saa jonkun ison projektin valmiiksi josta  on kauan haaveillut. Ja kaiken lisäksi sen on itse tehnyt! Ja milloin mulla ois parempaa aikaa tehä tällasta kun nytten?

3 kommenttia:

  1. Saunasta tuli tosi magee!Hyvä =)

    VastaaPoista
  2. Onnea!! =)
    Kiva tuo musta sauna, vähän erilainen.

    VastaaPoista
  3. kiitos:) tykkään kyllä kovasti saunasta, vaikka siitä tulikin aika pimea:)

    VastaaPoista