Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

maanantai 3. lokakuuta 2011

Blogin kirjoitus on jäänyt jostain syystä vähän vähälle. Vaikka olen olen ollut kuukauden jo raskauden takia saikulla, niin vielä ei ole ehtinyt olla kuin ihan muutama päivä tylsää.
Kun olin töissä ei koti paljon kiinnostanut, mutta nyt mulla on sata projektia mielessä kun olen kotona. Olen ensinnäkin siivonnut jonkun verran, (sen minkä olen jaksanut). Ja samalla siinä on sit tullut uusia ideoita kotiin.
Viimesin projekti on ollut sauna ja suihkutilat. Maalasin saunan ja suihkun ovet mustaksi. Ja nyt JOS mulla riittää voimat niin aion maalata koko meidän saunan. Sauna on niin vanha, et pesu ei enään auta. Joten ajattelin et maalaamalla voisin saada uutta pintaa. Suunnittelin et maalaisin sen mustaksi tai oikeen tumman ruskeaksi jotta saisin sinne vähän sellasen savusauna fiiliksen.
Tykkään ihan kauheesti noista mustista ovista. Kivaa vaihtelua kaikelle valkoiselle


Meillä olisi muutenkin koko kellarin remppa edessä. Mä en malttaisi olla alottamatta mutta, mieheni sanoi aika viisaasti, vaikka en sitä haluaisikaan myöntää. Et kaikkea ei pidä, tehdä kerralla pitää myös jättää projekteja josta voi haaveilla. Jos saa kaiken samaan aikaan sitä ei osaa arvostaa. Ja jos kaikki on jo valmista niin sit haluaa vain jotain muuta. Joten me edetään nyt hiljaa tän projektin kaa. Mä vähän maalailen kun mulla on aikaa, ja kuhan meillä on rahallinen tilanne vähän parempi niin jatkamme projektia enemmän.
Sillä aikaa mä saan vaihtaa tyynyjä ja tyydyttää sisustus vimmaani sillä:)
Mitäs muuta mä kertoisin? 
Viiko sit suurinpiirtein olin Joonan kaa kovassa kolarissa. Mä tulin kolmion takaa, en nähnyt autoa joka tuli oikealta, ja se ajoi 60-80km/h mun sivuun. Mutta minä ja Joona ollaan onneksi kunnossa ja selvittiin säikähdyksellä. Kolaria on pohdittu ja siitä on nyt puhuttu niin paljon et en siitä enään jaksa sen kummemmin kertoa kun et kyl tollasen jälkeen, pistää aina miettimään elämää ja kuinka hieno lahja se on. Varsinkin oma perhe tuntuu paljon tärkeämmältä. Poika joka on ärsyttänyt samana päivänä kysymällä sata kertaa miksi. Onkin mailman sulosin, ja oma mies tuntuu ihanan turvalliselta. 
tässä kuva meidän lunastus autosta.
On muutenkin jännä kun tulee uusi perheen jäsen. Se ja tuo kolari ja kaikki tekee tunteen et on uudelleen rakastunut mieheensä, perheeseensä ja elämään. En osaa selittää sitä. Jotenkin niin jännät ajat edessä :) Kun usein ihminen marmattaa ja valittaa täytyy myös muistaa kiittää. Nyt mulla on onnellinen olo:)  Tällasta tältä hormooni hyrrältä tällä kertaa:)
Tää kuva on vanha, otettu kesällä mutta mun mielestä nin kiva et laitan sen tänne. Tässä vauva on vielä aika pieni:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti