Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

keskiviikko 25. toukokuuta 2011

siis välillä olen kyllä sellanen säätäjä!!

Miten musta on tullut tällanen säätäjä? Kävin salilla. Salin jälkeen käytiin Joonan kanssa saunassa ja suihkussa.
Joona kun kyllästyi odottamiseen, niin alkoi pyyhkiä vettä pois lattioilta. Samassa tuli sisään yksi kireän oloinen nainen. Ja eiköhän kompastunut Joonan lattiaharjaan. Onneksi ei kuitenkaan käynyt mitään. Minä otin lattiaharjan Joonalta pois ja toruin tietysti. Joona alkoi vänkäämään vastaan etten saanut ottaa harjaa hänen kädestään.
Minä nolona sitten yritin äkkiä kuivata Joonan ja yritin saada häntä hiljaiseksi ettei alkaisi huutokonsertti. Samalla nappasin vaan äkkiä pyyhkeen ja aloin kuivata itseäni. Yhtäkkiä tämä sama nainen seisoi takanani ja kysyi että aionko ottaa hänen pyyhkeen? Olin jo pyyhkinyt sillä hiukset ja koko kropan : /.. Pyysin tietysti kauheesti anteeksi ja sanoin et apua mitä nyt tehdään? Nainen sanoi että eipä täs nyt varmaan paljon ole tehtävissä, nappasi pyyhkeen ja lähti ulos. Ja mä olisin halunut vajota maan alle. Jäin kuivaamaan Joonaa suht pitkäksi aikaa, jospa nainen olisi ehtinyt mennä ennenkuin tultaisiin ulos.
Eiköhän meillä ollut kaapit melkein vierekkäin. Minä menin kaappini luo, ja se ei auennut millään..Kuinka huono tuuri voi ihmisellä olla? Jouduin sitten vielä pyytämään tätä naista, jos hän mitenkään voisi pyytää jonkun respasta auttamaan minua kaapin kanssa? Onneksi tässä vaiheessa jo sain naiselta pienen mutta tosi pienen lohduttavan hymyn. Kun sanoin hänelle että tänään ei kaikki  mene ihan nappiin!
Kuinkakohan hajamielinen musta sitten tulee kun mulla on 2 lasta? Mieheni ei ole turhaan sanonut et mun aivot jäivät 3vuotta sitten porvoon sairaalaan..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti