Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Äitienpäivä!



Äitienpäivä!
Joona ja mieheni nousivat aamulla ylös ensimmäisinä. Minä yritin jäädä nukkumaan, koska on harvinaista herkkua että minä saan jäädä nukkumaan ja mieheni nousee ylös.
Mutta kun en ole tottunut niin en osanut jäädä. Hetken mietin onkohan mieheni muistanut että on äitienpäivä? Ja tuleeko herättämään, vai antaako minun nukkua kokopäivän. Päätin nousta, kävin vessassa. Huomasin että oli tekemässä minulle aamupalaa sänkyyn. Ja niin minua harmitti kun en ollut jäänyt sänkyyn. Ja kysyin saanko mennä takasin :) Hetken päästä mieheni ja Joona tulivat tarjottimen kaa jossa oli kaksi leipää, mansikoita, keitetty kanamuna omenaa ja mehua joka oli puristettu tuoreista appelsiineista. Aaah ihanaa:) Ainiin ja sit sain tämän romanttisen kukkasen:)

Kun hain Joonan päiväkodista maanantaina Joona tuli vastaa huutaen: Mamma mamma! ja har en blomma!
Kysyin päiväkodin tädiltä onko Joona tehnyt jonkun kukan? Päiväkodin täti meni vaikeaksi ja sanoi et Joona senhän piti olla salaisuus! Mut Joona raukka ei vielä ymmärrä mikä on salaisuus ja sai kauheat kilarit kun ei saanut ottaa kukkaansa mukaan vaikka tarhakaveri sai jonka isi haki. Perjantaina otimme sitten kukan mukaan ja äitienpäivälahjan joka oli muutes aika ihqu :) snif.  Joona oli itse leikannut ja liimannut:) Ylpeä äippä.                                                          





Äitien päivä jatkui niin et menin jatkamaan projektiani yläkerrassa. Maali loppui taas kesken joten päätin et alan vaihatamaan vaatteitten paikkoja. Joonan ja vauvan vaatteet mun entiseen komeroon ja mun vaatteet Joonan kaappiin. Projekti vähän paisui käsistä ja on hieman kesken kuten huomata ehkä saattaa.


Ja nyt menen herättämään tämän nöpönenän ja menemme syömään äitien päiväillallista mieheni veljen ja hänen vaimonsa luo. Minne tulee varmaan myös Joonan fafa ja famo. 
                                                         



1 kommentti: