Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

tiistai 15. marraskuuta 2011

Rv 39

Tänään on viikkoja tasan 39. Eli viikko jäljellä lähtölasekentaan. Olo on suht hyvä. Melkeen vähän rauhallisempi kun viikko tai 2 takaperin. Ehkä just siksi et tietää et nyt ei ole kauan enään jälellä. Okei toki pinnaa välillä kiristää, kun näitä samoja seiniä kattoo liian kauan. Mut muuten mulla on ollut aika kivasti ohjelmaa tälle viikolle, ja se helpottaa kummasti.
Eilen kävin meidän töissä terveys illassa. Tähän asti mulla on ollut tyyliin sellanen olo et ihan sama mitä syön, silti mä nyt lihon raskauden myötä. Nyt ton eilisen jälkeen tuli vähän sellanen olo nyt aion alkaa yrittää syödä terveellisemmin. Sain vähän vinkkiä siitä miten voisin syödä erillailla. Tai no periaatteessa olen tiennyt sen koko ajan mutta oli hyvä et joku taas vähän muistutti. Mulla on koko ajan himo syödä jotakin. Ja vaikka syön mitä niin koko ajan tekisi mieli syödä jotain lisää! Eli kaikella logiikalla en sit kuitenkaan syö tarpeeksi monipuolisesti. Veikkaan et just noita proteiineja pitäisi alkaa tankkaamaan ja enemmän marjoja ja vihanneksia. Tollasista illoista saa vaan tsemppiä alkaa tekemään jotain uusiksi.
Pieni make over ei ole ikinä pahitteeksi:) Varsinkin jos se palkitaan terveydellä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti