Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

tiistai 2. elokuuta 2011

Puppe kani Donna

Välillä kyl mietin mistä saan näitä ideoita. Pesänraknennus vietti? Olen koko kevään miettinyt et olisi kiva jos Joonalla olisi joku hamsteri, marsu, tai kani. Samalla olen ottanut järjen käteen ja ajatellut et mikä homma! Mut nyt mun mies meni kertomaan mulle et näki kaupan taululla ilmoituksen, kääpiökanista joka luovutetaan hyvään kotiin, ILMAISEKSI kaikkine tarvikkeinen, ja kotikuljetuksella... Ei tarvinnut kauan miettiä niin olin jo kattomassa puppea, ja eiköhän se samalla istumalta tullut meille. Onhan se söpö, mut samalla kyl mietin et toivottavasti mul riittää energiaa tuon hoitamiseen. Joona on tietty ihan fiilareissa! Mut mua kyllä kieltämättä jännittää et mitä meidän tappaja kisu on tosta uudesta asukista mieltä? Kun se näki sen ekaa kertaa niin katto just sellasella ilmeellä, et mitä helvettiä toi tekee täällä? Ja seuraavaksi nuoli huuliaan. Toivottavasti tulevat toimeen:) Sulonenhan tuo on ja tykkää kun silittää:)  (Laitan kuvan myöhemmin)..

3 kommenttia:

  1. Kun mä olin pieni niin meille tuli kolme kania vähän samalla menetelmällä. =D

    Käy kurkkaamassa:
    http://kaikkiyhdestkoost.blogspot.com/2011/08/makeeta.html

    VastaaPoista
  2. Jee! Hyvä Suvi! Välillä pitää tehdä asioita joyka ei ole järkeviä, eläimet tuo myös paljon iloa (:
    Sitäpaitsi kissakin sai elämäänsä lisää sisältöä HAHAHAA

    VastaaPoista
  3. Juu, heti tulee selllanen erillainen maalaishenki kotiin kun saa lisää elukoiota:) Vaikka vieläkin kyllä mietin et jotain juttuja vois miettii enempi kun 5 minuuttia;D
    Musta taitaa tulla vuosi vuodelta enempi kuin isäni. Hän on niin teoissaan kun suustaan tosi sponttaani. Ja mä olen ollut kaikkea muuta kun sponttaani ennen. Nykyään jotkut sukulaiset vähän hämmästelevät miten olen alkanut sanoa asiat niin suoraan. En sit tiedä onko tää hyvä vai huono asia? Oho nyt karkasin vähän kani aiheesta mut ehkä tuo ei haittaa?

    VastaaPoista