Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

lauantai 6. elokuuta 2011

Pallon kasvatus jatkuu viikko 25..

Kyl tää raskaana olo on jännää touhuu. Yhtenä päivänä tunnet olevasi mailman hehkein ja sit niin kuin tänään, niin kaikkea muuta. Sormet turvoksissa, mahaa kiristää, paita liian pieni  joka nousee koko ajan ja ihan sairaan väsynyt. Ja vali vali vali... Tylsiä nää sade päivät, kun tuntuu et vois vaan nukkua ja nukkua.. Sain neuvolasta käskyn alkaa syödä rautaa 2 tabuu päivässä. Toivotaan et jos tuo tosta tasaantuisi et, tää väsymyskin hellittäisi.

Mut jotain positiivistakin olin luvannut kirjottaa aina joka kerta joten: On tämä raskaus ollut tähän asti 100 kertaa helpompi kun eka. Kun viimeeksi olin raskaana, olin pitänyt raskaus kalenteria, kun just luin sitä niin siinä luki et täs vaiheessa mulla oli jo ollut ihan tuhottoman kipee selkä ja olin jo saanut saikkua töistä, supistelujen ja vuotojen takia. Tällä kertaa vuodot loppuivat 3kk jälkeen ja selkäkipu siis tarkoitan nyt sellaista oikeaa selkäkipua, niin ei ole vielä edes alkanut, jei:) Joten olen toiveikas. Psyykkisestikkin tää on ollut helpompi raskaus. Kun ootin Joonaa oli kauhea pirtti hirmu. Tunsin itseni rumaksi epävarmaksi et.c, olin mustasukkainen ja mitä kaikkea muuta en muista.. Mut se oli vaan rankaa aikaa..
Nyt taas jos ärsyynnyn jostain niin mulla nousee kierrokset ihan tosi nopee. Ja suutun helpommin, mutta myös lepyn nopeemmin. Ja jotenkin tuntuu et olen tällä kertaa enemmän sinut itteni ja raskauden kaa. Naiset stressaa aina ja varsinkin minä mut täl kertaa must tuntuu osaan päästää ne huonot asiat nopeammin irti sen sijaan et miettisin niitä koko raskauden ajan.. Mun mies voi tosin olla toista mieltä;)... Mut toisaalta en mä nyt ihan helppo tapauskaan ole kun mietin tähän aikaan taas tällastakin.. Menipä taas sekavaksi.. Taidan mennä nukkumaan ja jatkaa joku toinen päivä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti