Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

keskiviikko 17. elokuuta 2011

Meidän rakas uusi perheen jäsenemme Donna päätti ulos päästyään puraista heti ensitöikseen meidän tietokoneen modeemin piuhan. Joten tämä on se syy miksi en ole pitkään aikaan bloggaillut. 

Mulla oli tänään neuvolalääkäri, vauva kasvaa hyvin ja on jo yli 800g, ja kaikki on muutenkin hyvin vauvelilla. Mulla sen sijaan on alkanut kaikki mailman vaivat, ja vaikka inhoan itsekkin kun marmatan niin kerron silti. Selkä on ihan jumalattoman kipeä. Kun sanoin lääkärille että tuntuu kun joku hermo olisi puristuksissa, hän sanoi että niin se myös varmaan on, sanoi että ei halua olla pessimistinen mutta uskoo etten kauan enään pysty olla töissä. 
Menin sitten tänään lymfa ja osteopatia hoitoon. Siinä toivossa että hän saisi kivun pois. Se tuntu ihanalta ja sen jälkeen kipu vähän hellittikin mutta, iltaan vasten valitettavasti, kun olen nostellut Joonaa puuhastellut normi koti hommia niin kipu taas yltyy :/..
Olen nyt vähentänyt työtahtia ja toivon että se auttaisi että jaksaisin edes hetken vielä olla töissä, mutta saas nähä? Odotus ajasta tulee niin hirmu pitkä jos joudun nyt jo jäämään kotiin... Olen kuitenkin vasta raskausviikolla 26.
Jos jotain hyvää pitäää keksiä tästä työn vähentämisestä niin mulla on taas ollut vähän innostusta laittaa kotia. Ostin tänään uuden pöytäliinan, pari vihreää tyynyä, ja nyt haluaisin ihan kauheesti uuden ruokapöydän, oikeen tummaa puutaa olevan massiivisen. Pitäis eka vaan myydä tuo vanha että olisi varaa uuteen:) Tässä myös kuva meidän uudesta munalasta, ei kanalasta :) Ostin sen Kouvolasta yhdestä sisustus liikkeestä kesäloma reissulla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti