Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

perjantai 6. tammikuuta 2012

Hyvää uutta vuotta 2012

Mulla on ollut pitkä tauko bloggailun kanssa. Tähän syynä on ollut se että  1. Meille syntyi pieni prinsessa Ida, joka on vienyt tämän mamman vapaa ajan mukavasti. 2. Meidän tietokone on ollut rikki sekä huollossa. 3. Olen miettinyt onko blogin kirjottamisessa mitään järkeä? Mitä sillä yritän saavuttaa?  En nähnyt mitään järkeä päivittää ja kertoa minkä näköistä meillä on jouluna tai mitä meillä tapahtui jouluna. En tiedä miksi, mutta jostain syystä se tuntui ajanhukalta?
Tajusin myös että olen tällä hetkellä yksinkertaisesti tyytyväisempi elämään kuin pitkään aikaan. Eikä ole myöskään ole ollut niin tylsää että olisi tarttenut mennä tietokoneen eteen istumaan.
Mieheni vaihtoi vuoro/ iltatyön, päivätöihin vuoden vaihteessa. Se on iso muutos meidän arjessa. Viimeiset 10 vuotta mieheni on tehnyt vuorotyötä. Ja viimeisen puolivuotta pelkkää iltavuoroa.
Nyt hän on joka päivä 4 jälkeen kotona. Joka viikonloppu vapaa. Tämä on niin uskomaton muutos. Niin ihanaa. Tuntuu kuin meidän oikea perhe elämä alkaisi vasta nytten.
Mulla ei ole koskaan ole ollut elämän suhteen mitenkään  isot haaveet. Muutama toive vaan. Oma perhe, lapsia, kiva työ, omakoti talo, joskus vähän omaa aikaa ittekseen sekä miehen kanssa. Nyt mulla on se tunne et mulla on oikeesti kaikki mitä tarvitsen.
Mutta ihminen on niin typerä otus että se ei ole koskaan tyytyväinen.  Vai onko? On jännä sekä samaan aikaan hieman pelottavaa nähdä mitä tällainen elämän muutos tuo tullessaan : D ??
Tässä nyt tämä meidän pikku Ida :)

2 kommenttia:

  1. Ihana lutuinen pieni! Vi har flyttat hem igen, lite härligt.

    VastaaPoista
  2. Jag har inte äns hört att ni varit någonstans;)?

    VastaaPoista