Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

torstai 8. syyskuuta 2011

Pakko se on tääläkin mainostaa. Kokosin tänään ihka ensimmäisen kerran alusta loppuun itse ikea kalusteen. Ilman et meni hermot tai et olisin välissä tarvinnut purkaa sitä koska joku osa olisi mennyt väärinpäin. Ja ilman et mun tartti kertaakaan sanoa yhtään kirosanaa.
Ostettiin Ikeasta, halvin hoitopöytä 25e. Mutta pienellä maalauksella siitä tuli ihan ok.
 Hoitopöytä oli alunperin koivun värinen. Mutta kun maalasin sen niin nyt on vähän kivempi ja sopii paremmin meille. Okei ei ole varmaan kenellekkään vaikea koota, mut mä tululetan koska muistan ikuisesti kun mieheni sanoi kerran mulle vuosia sitten, et jos viel, ostat jotain ikeasta niin saat koota sen itse. No sit kerran kuitenkin ostin yöpöydän ja päätin et kyllä mä osaan sen koota. Yhden tunnin itkukurkussa sitä yritin koota kunnes mieheni joutui taas tulla apuun. Nyt hän on ollut paljon töissä, ja ajattelin et jos jään oottaa että hän sen ehtii kasata niin saan oottaa jouluun. Jos jotain hankkii se pitää heti laittaa kuntoon eikä vuoden päästä. Et kai tuo tahdon voimalla meni:) Nyt pitäis vielä keksii jostain jotkut kivat esim. korit tonne alle.

1 kommentti:

  1. Jee, hyvä Suvi! Mulle on kans tullut ukaasi et jos jotain ostat ikeasta, itse sen myös kasaat ;)

    Nea

    VastaaPoista