Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

torstai 15. syyskuuta 2011

Nyt kun olen ollut kotona enemmän, (kun olen ollut saikulla) niin kodin laittaminen tuntuu taas kivalta. Olisin niin halunnut maalata meidän saunamme mustaksi, mutta nyt ei voimat taida oikeen siihen riittää. Joten pakko vaan odottaa et vauveli tulee ulos masusta, jotta voin aloittaa projektin. Voi muutenkin olla vähän turhan kovat höyryt jos alkaa maalaamaan koko saunaa tässä tilassa.
Joten jatkan unelmointia uudesta ruokailuryhmästä tai ainakin pöydästä..
Joku voisi ostaa meidän pöydän:) Mä haluaisin niin uuden.
esim tän tyylisen mikä on sivulla 5, paitsi 8hengelle eikä kuudelle.
http://www.mainoslahde.fi/nettiesite/etola_syksy_2011.htm
 
Tai sit oikeen tummasta puusta olevan pöydän, tai jopa raakalaudoista tehdyn. Mutta tietty niin et se olisi käsitelty. En ole vaan vielä löytänyt ihan sitä unelma pöytää koska 8 hengen pöytiä on tosi vähän. Tai niin että 8 tuolia mahtuisi kaikki vierekkäin.
Tai luulen et sellaista jonka haluaisin mun budjetilla ei löydy ihan helposti. Mutta hei, ainahan saa unelmoida:)
Mutta nyt on hyvää aikaa kierellä kirppiksiä ja uusiokeskuksia kuhan mamma loma alkaa.

2 kommenttia:

  1. Kyllä sä saat vielä sen pöydän (: Jatka vain unelmoimista! Ja ota iisisti touhuli!

    VastaaPoista
  2. Juu kyllä mä saan,pakko saada Joskus:)

    VastaaPoista