Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

maanantai 11. huhtikuuta 2011

vaalit ja politiikka

Jos ollaan ihan rehellisiä, niin en ymmärrä politiikasta hölkäsen pöläystä! Kuitenkin tänä vuonna ne kiinnostavat jostain syystä. Ja olen jopa seurannut muutamia vaalikeskusteluita.
Suomenlaissa vissiin sanotaan ettei kenenkään tarvitse kertoa ketä äänestää?
Siis jos sen haluaa pitää salaisuutena niin fine. Mut itse en ymmärrä miksi ihmiset ovat niin salamyhkäisiä?
Mä voin suoraan sanoa ettei mulla ole hajuakaan ketä äänestäisin. Puolue jota olen kannustanut niin kauan kun olen saanut äänestää, ei enään kuulu suosikkeihin. Jotenkin tuntuu et on ihan hukassa. Mitä enemmän vaalikeskusteluja seuraa, sen enemmän pää menee pyörälle:)
Siksi olisi kauhean kiinnostavaa tietää edes ketä puoluetta esim omat tutut kannustavat ja miksi? Jotta voisi keskenään käydä keskustelua, siitä mikä olisi sitten se oma puolue. Tiedän että juju on tietty siinä että pitäisi luoda oma mielipide, mutta jos sellaista ei ole? Ja silti haluaisi äänestää!
Olen käynyt 3 eri vaalikoneella. Mutta ensimmäiseksi en saa sitä puoluetta ketä haluaisin äänestää.
Yhden asian ainakin tiedän, en aio antaa ääntäni perus suomalaisille! Mutta kävisin mielelläni keskustelua tästä, esim, miksi sinä äänestät heitä? Ainiin mutta tämähän oli kielletty keskustelun aihe:)
- maanantai provo Suvi;D -  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti