Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

lauantai 8. joulukuuta 2012

askartelu jatkuu...

Joona Ida ja minä ollaan kaikki vuorotellen oltu kipeinä melkein koko syksy. Joten me ei kyllä paljoa olla ulkona oltu. Siksi on kiva keksiä jotain vähän erillaista. Tänään minä jatkoin purkki askarteluani ja Joona leikkasi huopasydämmiä joulu kuuseen <3

Purkkien päällystäminen on oikeesti tosi kivaa. Just mun tyylistä askartelua.. Näkee nopeasti tuloksen:)
VINKKI, esim vanhoja verhoja voi käyttää päällystämiseen tai vanhoja tapetin pätkiä.

Mulla oli 2kpl tällaista pöytä tablettia. Olin just laittamassa kirpparille myyntiin kun tajusin että Joona voi myös askarella jotakin niistä.


 Tällä kertaa mulla ei ole käynyt aika pitkäksi äitiyslomalla. Melkein päinvastoin. Tekemistä riittää niin paljon että muille voisi jakaa:).. Keskiviikkona käytiin vähän shoppailee lasten kanssa ja vähän pikaruoka-ravintolassa herkutelemassa. Idakin sai maistaa vähän pirtelöä. Illalla mentiin hop loppiin lasten kanssa.
Idan eka mäcci reissu:)


Ida oli haltioissaan kaikista palloista. Kieli poskella mentiin eteenpäin..

Joonakin natti täysillä virikkeistä..
Mun tän hetkiset toiveet: Mä NIIN odotan Joulua. Ja toivon ettei aattona tulisi lunta taivaalta lisää ettei Eemeli joutuisi lumi-töihin. Ja saataisiin koko perhe viettää rauhallinen joulu.  Sit mä toivon että kaikki olisi edes 2 viikkoa yhtä aikaa terveenä että päästäisiin vähän ihmisten ilmoille liikkumaan. Tällä hetkellä Ida on ollut niin pipi että viihtyy vaan sylissä. Mun toiveet yleensäkin elämästä ei ole mitään elämää suurempia. Nautin pienist asioista, perheestä, lapsista (terveistä sellaisista), ystävistä, olemisesta, ruasta, urheilusta.. Vielä kun olisi aikaa ja rahaa matkustella enemmän olisin tosi tyytyväinen elämääni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti