Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Palmusunnuntai

 Meidän talon pojat saivat tänään uudet hiukset. Mä olen aina säästellyt Joonan kiharoita enemmän tai vähemmän. Mutta tänään leikattiin Joonalle keesi. Toivottavasti tukka ei ole enne. Joona meni jakkaralle ja katsoi peiliin ja alkoi murista kuin tiikeri.
 Mä olen joka vuosi odotellut pääsiäisnoitia. Ja joka vuosi ollaan saatu ehkä yksi oksa. Tänä vuonna sama juttu. Saatiin yksi oksa jossa oli mailman pienin höyhen jonka koskaan olin nähnyt. Ja kaiken lisäksi se oli teipattu kiinni niin pienellä teippi-palasella että hyvä et just ja just pysyi kiinni. Suloisia olivat noidat mutta jos 3 noitaa tulee oven taakse niin kyllä voisivat edes yhden kunnon hienon oksan antaa. Mutta ei kai mulla ole mitään sanomista. Me virvottiin lapsena mun serkun kanssa näin: ``virvon varvon tuoreeks terveeks virtsa sulle palkka mulle`` :D
Päätin sitten tänä vuonna tehdä itselleni puskan. Joona kysyi kun oltiin poimittu oksat että milloin me sitten syödään noi kissat? Miten niin iskän poika?

Tässä samalla myös kuvia valmiista katostani. (Surkealla kännykkä kameralla taas otettu).Vähän on sisustus vielä kesken joten jos vielä joskus saan valmiiksi niin laitan ehkä lisäkuvia. Nyt syömään ihanaa pääsiäis illallista jota mieheni on kokkaillut koko päivän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti