Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

torstai 5. huhtikuuta 2012

Mä en tiedä kiinnostaako ketään lukea näitä mun lapsi juttuja mutta jos ei muuta niin kirjottelenpa ihan omaksi huvikseni.
Joona on mun esikoiseni. Hän on yleensä ottaen ollut aika kiltti lapsi. Jokainen lapsi tietysti uhmaa ja kiukuttelee, mutta Joona on yleensä aina totellut hyvin kun sanoo ei niin viimeistään jos ärähtää vähän lujempaa hän kyllä tottelee. Joona jopa leikkii usein paljon itsekseen. Meillä on 3 kerrosta meidän talossa. Ja yleensä jos meillä on vieraita, he saattavat kysyä että mitä Joona tekee yksin yläkerrassa? Ettekö pelkää että hän tekee pahojaan? Me ollaan yleensä vastattu että ei hän tee pahaa, hän leikkii vaan niin nätisti itsekseen.
Nyt loppu se kultainen 3-4 vuotta:)
Eilen olimme yläkerrassa katsomassa telkkaria illalla. Alhaalla oli tosi hiljaista ja huusin monta kertaa yläkerrasta Joonalle että mitä teet? Joona vastasi että leikkii alakerrassa autoilla. Kun hän vihdoin tuli ylös huomasin että suunpielet olivat aivan ruskeat. Kysyin Joonalta mitä hän oli oikein pistänyt suuhun? Joona meni vaikeaksi. Haistoin suuta huomasin että hän oli syönyt domino keksejä. Ekaksi hän myönsi että oli syönyt 1 keksin. Mutta kun tivasin ja sanoin että on rumaa valehdella hän pää alas painautuneena vastaisi että okei ehkä 3.. Mulla ja mun miehellä oli kova työ olla repeemättä :).
Kovaa vauhtia on meidän poitsusta tulemassa iso poika. Juuri näitä jekkuja on tulossa joka päivä lisää. Yksi päivä oli tyhjentänyt tulitikku rasian pesukoneeseen. Ja piirtänyt olohuoneen lattioille. Piilottanut mun lompakon. etc...
Kai se on myönnettävä, ei ne ikuisesti ole pieniä ja viattomia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti