Ei pidä kadehtia mitä muilla on, vaan tehdä omasta elämästä sellaisen kun haluaa!

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Siis minä ja AUTOT! Mua ei kyllä pitäisi päästää rattiin. Ainakaan heti aamusta kun olen väsynyt ei oikeastaan keskellä päivää kun mulla on stressi eikä iltapäivällä kun mua ramasee eikä illalla koska silloin olen taas väsynyt. Se ei oikeesti ole mikään läppä et mun aivot jäi sairaalaan kun synnytin Joonan. Ja että ne viimeiset rippeet jotka mulla oli jäljellä jäivät sit sinne kun synnytin Idan. Välillä en tiedä kirjaimellisesti olenko menossa oikealle vai vasemmalle.

Tänään sen jälkeen kun vein Joonan hoitoon niin mun piti mennä ostaa yksi pöytäliina jonka olin varannut yhdeltä naiselta FB kirpparilta. Päätin et meen ABC:lle vaihtaa rahaa. Kun piti kääntyä AbC:lle ajoin vahingossa ajatuksissani K-supermarkettiin. Sen jälkeen ajatuksissa yks suuntaista väärään suuntaan. Sit pääsin pärille vaihtaa rahaa. Kun rahat oli vaihdettu Mun piti kääntyä risteyksestä vasemmalle. Mä en tajua taas ajatuksissani käännyin oikealle. S-marketin kautta oikeaan osoitteeseen:D Olenkohan mä käynyt liikaa ruoka ostokisilla kun joku pääni sisällä väkisin yritti ohjata mua ruokakauppaan:)?

Muutenkin mun mielestä autoihin pitäisi asentaa sellainen kyltti joka ponnahtaisi ylös ainakun painaa nappia. Tai no mun tapauksessa kylttejä! Niissä voisi lukea: -ANTEEKSI. -ANTEEKSI mut mulla HUUTAVA VAUVA KYYDISSÄ. -ANTEEKSI VÄSYNYT MAMMA. - SORRY MUN VIKA. -SORRY EI OLLUT TARKOITUS. -KATO ETEES HULLU! :D

Tai sit pitäisi vaan olla tarpeeksi näyttävä auto et kaikki huomaisi että tuolta tulee taas sekopää kuski, annetaanpas hänelle vähän tilaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti